۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

قضاوت شما

دیروزبعدازختم محفل سالگردشهیدمزاری ازمسجدرهبرشهید به دفترم برگشتم ویک پیاله چای خوردم وغذای چاشت آمده شد وباهمکاران غذاراخوردیم خودم کمی کارداشتم به مستوفیت ولایت بامیان رفتم به طرف مستوفیت ودردهلیزآ داخل شدم یک پولیس نشسته بود سلام کردم ورفتم سراغ دفتریکه من آن شخص را کارداشتم ولی وی دردفترحضورنداشت برگشتم دردهلیزیک دوستم را دیدم که منتظربود سلام دادم وسوال کردم چه میکنی ده اینجه؟جواب سلامم راداد وگفت دنبال حواله ام استم گفتم مگر تاحالامحسوبی را خلاص نکردی ؟گفت: نه ای کاش محسوبی بود بودجه ما روزپنجشنبه به مبلغ شش لگ افغانی آمد ه که تاریخ 20 حوت باشد درحدود اضافه ترازدولگ آن باقی داری معاشات بود که دراین مدت اجراشده ولی اضافه ترازسه لگ آن را نمیتوان هیچ کاری کردوبرگشت میخورد .
واین درحالیست که مستوفیت بامیان اطلاع داده وبود الی 22حوت سال 1388 حسابات بندمیشود.حالااین مبلغ که باقی مانده برگشت میخورد شایداین مشکل را همه ادارت بامیان داشته باشد.من درین باره دیگرحرفی ندارم خودتان قضاوت کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

انفجار در کابل و قندهار

بر اساس گزارش‌‌های رسیده صبح امروز در ناحیه نهم شهر کابل دو انفجار رخ دادند، انفجار اولی در منطقه شش درک کابل در نزدیکی ریاست امنیت ملی و ...