۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

سفرهیئت حل معضلات کوچی ها به ولایت بامیان:

سفرهیئت حل معضلات کوچی ها به ولایت بامیان:
روزشبنه آقای سباون وزیرمشاوردرامورکوچی ها به ولایت بامیان سفرنمود وی هدف ازاین سفرراتدویرجلسه برای حل مشکلات دعوای شخصی واجاره زمین بین باشنده گان ولسوالی های ورس ،پنجاب ،یکه ولنگ وکوچی ها عنوان نمود.
که دراین جلسه نماینده گان مردم وکوچی ها خواسته شده بود امابخاطرمشکلات های موجود تمام نماینده ها نتوانستندحاضرشوند اما این جلسه به تعویق افتادند همچنان قرار است این جلسه در پانزدهم قوس سال جاری به کابل برگزارخواهدشد.
داکترحبیبه سرابی والی بامیان درزمینه گفت به نسبت موجودیت مشکلات بین کوچی ها ومردم درسالهای گذشته کمیسیون بنام حل معضله کوچی ها ازطرف حکومت مرکزی ایجاد گردید درمناطق که مشکل بین کوچی ها ومردم باشد توسط این کمیسیون فیصله میگردد.

۱ نظر:

  1. کوچی و کوچی گری یک پدیده ی سیاسی بوده که حکومت های گذشته در راستای تجقق خواسته های نا مشروع خویش از آن علیه مردم هزاره استفاده نمودند و امروز نیز همین حکومتی که استوار بر پایه تقلب و دروغ و فریب است از همین اهرم فشار به مثابه فرونشاندن موج مطالبات بر حق مردم بامیان و هزاره استفاده ابزاری می نمایند و تفاوتش با حکومت های گذشته این است که آنها به تنهائی چنین کردند ولی کرزی با همکاری سران معامله و سوداگران رای مردم (خلیلی و محقق)این کار را به انجام می رسانند

    پاسخحذف

انفجار در کابل و قندهار

بر اساس گزارش‌‌های رسیده صبح امروز در ناحیه نهم شهر کابل دو انفجار رخ دادند، انفجار اولی در منطقه شش درک کابل در نزدیکی ریاست امنیت ملی و ...