۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

سومین کنفرانس ملی مشورتی شورا ها وقریه ها

سومین کنفراس ملی مشورتی شوراهای انکشافی قریه¬ها که در خیمه لویه جرگه تدویر یافته بود، در آن نمایندگان بیش از 22 هزار شوراهای انکشافی قریه ها اشتراک نموده بودند.
در این کنفراس وزیر احیا و انکشاف دهات برنامه همبستگی ملی را یکی از برنامه های اساسی دولت در راستای انکشاف، رشد و توسعه دهات و قریه جات کشور خوانده و گفت: دولت، مردم و نهادهای تمویل کننده از ارکان اساسی این برنامه می باشند.
وی افزود که در هیچ دوره¬ای به اندازه فصل جدید به آوردن تغییرات مثبت در دهات توجه نشده و برنامه همبستگی ملی افق جدیدی را در زندگی مردم افغانستان گشوده است.
محمد کریم خلیلی معاون دوم رئیس جمهور ضمن ابراز قدردانی و اظهار تسلیت به خانواده هایی که در راه تطبیق برنامه همبستگی ملی جانهایشان را از دست دادند، اظهار داشت که سومین کنفراس ملی مشورتی شوراهای انکشافی با توجه به حضور گسترده نمایندگان قریه ها، امیدواری های جدیدی را در راستای آبادی و بازسازی کشور، برای ملت و دولت افغانستان بوجود آورده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

انفجار در کابل و قندهار

بر اساس گزارش‌‌های رسیده صبح امروز در ناحیه نهم شهر کابل دو انفجار رخ دادند، انفجار اولی در منطقه شش درک کابل در نزدیکی ریاست امنیت ملی و ...