۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

کوچی های طالب یا طالبان کوچی


كوچي ها بدترين و شرورترين وبیسواد ترین مردم نه تنها درافغانستان بلکه درجهان است، ده نيشنان قوم هزاره بسیار ظلمها را ازدست این مردم شرور دیده اند.

عبدالرحمن ظالم شخصی که خود اجنبی بوده مردم هزاره را به جرم هزاره بودن قتل عام می نمود و زمین های شان را تسلیم این اقوامی به نام کوچی می کرد و طالبان وطن فروش مزدور پاکستان از جهالت همين کوچی های بدبخت بی سواد استفاده کرده میخواهد امن ترین مناطق افغانستان را نا آرام بسازد امسال نیز به همین نیت آمده در حالیکه درسالهای گذشته خانه هاي مسكوني مردم ده نشین هزاره را به آتش کشیده ویران نمود و زمين هاي زراعتي شان را پایمال نموده و ازبین بردند وهمه دارایی مردم ده نشین را باخود بردند وچیزهای را که برده نتواستند از قبیل آرد را با کود کیمیاوی مخلوط نمودند وخودشان را به ازپیروجوان ،زن مرد وکوچک بزرگ قتل عام کردند ما از حكومت جداً مي خواهيم باتمام قوا جلو اين جاهلان را بگیرد كه فاجعه به بار مي آورد.

ده نشینان از اسناد حقوقی لازم مبنی بر اسکان کوچی ها از قانون اساسی گرفته تا احکام چندگانه رییس جمهور برخوردار است. از این جهت وظیفه مراجع عدلی و قضایی افغانستان است که این اسناد حقوقی را تطبیق و از بروز فاجعه انسانی جلوگیری به عمل آورد.

و همچنین ازتمام اقوام افغانستان میخواهیم که مردم مظلوم ده نشین را یاری رساند. چندروز قبل همین کوچی های طالب چند تن از پولیس ملی را که بخاطر برقراری امنیت در ولسوالی های بهسود ولایت میدان وردک رفته بودند کشته وزخمی نمودند.

۱ نظر:

انفجار در کابل و قندهار

بر اساس گزارش‌‌های رسیده صبح امروز در ناحیه نهم شهر کابل دو انفجار رخ دادند، انفجار اولی در منطقه شش درک کابل در نزدیکی ریاست امنیت ملی و ...