۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

استاد دانش: روند اصلاحات در کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی تسریع یابد


امروز یک شنبه 24 ثور 1396، نادر نادری رییس کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی با استاد دانش معاون ریییس جمهور دیدار نموده و از نحوۀ فعالیت، روند اجراآت کاری و چالش های پیش روی آن کمیسیون، به ایشان گزارش داد.
آقای نادری گفت که حد اکثر تلاش خود را به کار می بندد تا مشکلات و چالش های را که کمیسیون اصلاحات اداری با آن مواجه هست، از میان برداشته یا به حداقل برساند،اما دراین زمینه به همکاری های جدی ادارات ذی ربط دولتی و همچنین حمایت قاطع هیأت رهبری حکومت وحدت ملی نیاز است.
معاون رییس جمهور ضمن ابراز خرسندی از توجه آقای نادری به حل مشکلات موجود در کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی، از وی خواست تا روند اصلاحات را سرعت ببخشد. وی مدیریت پروسه جذب داوطلبان اداره تذکره الکترونیکی توسط کمیسیون اصلاحات اداری را یک نمونه عالی خوانده گفت امیدوار است که در دیگر موارد نیز همین گونه شفاف و قانون مدارانه عمل شود.
استاد دانش همچنین گفت که برای تسریع روند اصلاحات، هرچه زودتر کمیشنران جدید کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی معرفی شده، تعدیل قانون خدمات ملکی درکل ویا حد اقل مواردی که اولویت عاجل دارد، به زودی روی دست گرفته شود.
آقای نادری ضمن تعهد به تطبیق تسریع روند اصلاحات، وعده سپرد که تلاش می کند هدایات معاون رییس جمهور را در زمینه های یاد شده که به منظور بهبود امور کمیسیون مطرح شده است هرچه زودتر اجرایی سازد.
"دفترمطبوعاتی معاون دوم ریاست جمهوری"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

انفجار در کابل و قندهار

بر اساس گزارش‌‌های رسیده صبح امروز در ناحیه نهم شهر کابل دو انفجار رخ دادند، انفجار اولی در منطقه شش درک کابل در نزدیکی ریاست امنیت ملی و ...